Haettavana IV Seurakuntapastorin virka, oppilaitostyö

Kajaanin seurakunnassa on avoinna oppilaitostyöhön painottunut seurakuntapastorin virka (IV seurakuntapastorin virka).

rekry (2).jpeg

Tehtävänkuva sisältää oppilaitoksissa tehtävää työtä, nuorisotyötä ja rippikoulutyötä sekä jonkin verran kirkollisia toimituksia ja jumalanpalveluselämän tehtäviä. Kajaanin seurakunnan alueella toimii vireä ja elinvoimainen ammattikorkeakoulu, peruskoulun jälkeistä ammatillista koulutusta tarjoava ammattioppilaitos sekä lukio. Oppilaitospappi toimii yhteistyössä näiden oppilaitosten kanssa ja tarjoaa opiskelijoille esimerkiksi keskusteluapua. Työntekijän tukena seurakunnassa on nuorisotyön tiimi, johon kuuluu seitsemän nuorisotyönohjaajaa, kolme pappia ja kanttori. Oppilaitospapin esihenkilönä toimii nuorisotyön kappalainen.

IV Seurakuntapastorin virka oppilaitostyö - Kuopion hiippakunnan tuomiokapituli - KirkkoRekry

2024-04-09 18:54:00.0