Tilojen vuokraus

Kirkollisiin toimituksiin liittyvät varaukset sekä tilavaraukset, esimerkiksi syntymäpäiväjuhlia varten, tehdään

Kajaanin seurakuntatoimistosta, p. (08) 617 21.

Hautajaisjärjestelyihin liittyvät varaukset tehdään hautausasiaintoimistossa, p. (08) 6172 2259.

Joutenlammen kurssikeskuksen varaukset tehdään suoraan kurssikeskukseen, p. (08) 6873 361 (johtaja) tai (08) 6873 381 (vastaava kokki).

Seurakuntakeskuksia ja kerhotiloja vuokrataan perhejuhlia varten. Tilojen tarkemmat tiedot löytyvät kiinteistöjen sivuilta.

Tiloja voidaan antaa tai vuokrata myös pienryhmien kokoontumiseen. Tilankäyttöanomukset, joiden pitää sisältää tiedot ryhmän koostumuksesta ja toiminnan tarkoituksesta, osoitetaan talousjohtajalle.

Tilojen varaaminen ja vuokraaminen säännölliseen, seurakunnan oman toiminnan ulkopuoliseen käyttöön anotaan kirjallisesti. Anomus toimikaudelle (syksy - kevät)  toimitetaan 15.6. mennessä seurakunnan neuvontaan, Linnankatu 12, 87100 Kajaani,

tai sähköpostitse osoitteeseen kajaani.seurakunta@evl.fi.

Tutustu seurakunnan tiloihin »

Anomus tilojen säännölliseen vuokraamiseen tai varaamiseen pdf wordLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tilavuokrat

Kajaanin seurakunnan jäseniltä