Varttuneelle

Iän myötä elämänkysymykset muuttuvat. Sinulle tarjoutuu mahdollisuus keskittyä itselle tärkeisiin asioihin. Hyvien ihmissuhteiden merkitys kasvaa ja on halu kokoontua samanhenkisten ihmisten kanssa.

Viikottaisten jumalanpalvelusten lisäksi seurakunnassa on mahdollisuus osallistua konsertteihin, hartauksiin ja seurakuntakerhoihin. Raamattuun syventymistä kaipaavan kannattaa kysyä raamattupiireistämme. Sinulla voi olla paljon annettavaa seurakuntamme vapaaehtoistyössä.

Jos et voi itse lähteä kirkkoon, jumalanpalvelukset kuuluvat radio Deistä (taajuus 100 MHz) sunnuntaisin klo 10.

Merkkipäivämuistamiset

Seurakunta lähestyy varttuneempia jäseniään pyöreiden syntymäpäivävuosien ajankohdan yhteydessä. Tervehdys lähetetään 70-vuotiaille ja siitä aina viiden vuoden välein. Yli 90-vuotiaille tervehdys lähtee joka vuosi. Seurakunnasta postitetaan onnittelukirje, jossa kerrotaan mahdollisuudesta kutsua seurakunnan työntekijä vierailulle merkkipäivänä.

Vanha nainen hymyilee.
Kuvaaja: Sanna Krook