Lähetystyön tukeminen

Lähetystyö tarvitsee lähettäjiä ja tukijoita. Tukea voit antaa monin eri tavoin.

Kannatusrengas

Kannatusrenkaaseen pääset mukaan ottamalla yhteyttä Niinaan. Kuuluessasi renkaaseen saat terveisiä elävästä elämästä suoraan nimikkoläheteiltämme. Kannatusrengas on sinua varten, joka haluat tukea lähettejämme rukouksin ja halutessasi myös taloudellisesti. Lähettäjä ja lähtijä tarvitsevat toisiaan!

Kummiksi?

Yksi hieno tapa tukea köyhiä lapsia ja nuoria on myös tehdä kummisopimus. Taloudellista apua tarvitaan, jotta lapsi tai nuori valitussa kohdemaassa voi käydä koulua. Kummiksi voit ryhtyä vaikkapa Suomen Lähetysseuran kauttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Toisenlainen lahja

Entä mitä ostaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea? Sinulla on mahdollisuus ostaa Kirkon Ulkomaanavun Toisenlainen LahjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Puisia ristejä

Otanmäen lähetyskirppis

Avoinna tiistaisin klo 12 - 17, osoitteessa Kaivosmittaajantie 1. Tule tekemään löytöjä!

Lähetyskauppa

Avoinna seurakuntakeskuksella olohuoneen aukioloaikoina, osoitteessa Linnankatu 12.

Lähetyskaupan ja lähetyskirpparin tuotto lähetystyön hyväksi.