kynttilä, enkeli ja Raamattu

Aikuisille

Aikuisella riittää vastuuta kodista, perheestä ja työstä. Aikuisen tehtävä on huolehtia kasvavista lapsista ja ikääntyvistä vanhemmista. Vaikka aikaa ei tahdo riittää, olisi tärkeää huolehtia omasta hengellisestä hyvinvoinnista. Se auttaa myös jaksamisessa. Rakennemuutoksen myötä monet ponnistelevat löytääkseen uuden työpaikan. Olipa elämäntilanteesi mikä hyvänsä, voit löytää seurakunnasta samanhenkisiä ihmisiä ja jopa vertaistukea.

Messu ja messun jälkeiset kirkkokahvit ovat hyviä tilanteita eri ikäisten ihmisten kohtaamisille. Lisäksi aikuisille suunnattuja tilaisuuksia ovat naisten- ja miestenpäivät, erilaiset koulutustapahtumat sekä yhdistysten järjestämät seuratilaisuudet.

Jos olet kiinnostunut vapaaehtoistyöstä, ota yhteyttä seurakunnan neuvontaan 08 61721. Tietoa tapahtumista saa tapahtumakalenterista ja Kotiseurakuntani-lehdestä.

Maanantaisin
Miesten raamattu- ja keskustelupiiri klo 18.30 Linnantauksen seurakuntakeskuksessa, Kaplastie 2

Tiistaisin
Raamattu- ja keskustelupiiri klo 14 Kajaanin seurakuntakeskuksessa, Linnankatu 12
Raamattupiiri klo 14 joka parillinen viikko Linnantauksen seurakuntakeskuksessa, Kaplastie 2
Naisten raamattu- ja keskustelupiiri klo 18.00 Lohtajan kerhotilalla, Satumaantie 4

Keskiviikkoisin
Rukoushetki ja päiväkahvit klo 13 Linnantauksen kirkossa, Kaplastie 2

Torstaisin
Yhteislaulut joka toinen torstai alkaen 1.9. klo 10. Hannu Väisänen laulattaa hengellisiä lauluja, paikkana Kajaanin seurakuntakeskuksen juhlasali, Linnankatu 12. Sisäänkäynti ovesta D, Väinämöisenkadun puolelta.

Perjantaisin
Peittopiiri klo 12 joka parillinen viikko Otanmäen seurakuntatalolla, Kaivosmittaajantie 1
Virsipiiri klo 12., alkaen 30.9. Kajaanin seurakuntakeskuksen juhlasali, Linnankatu 12. Sisäänkäynti ovesta D, Väinämöisenkadun puolelta.