Kauneimmat joululaulut 2018 soivat maailman lapsille

Kauneimmat Joululaulut kajahtavat ympäri Suomen tänä jouluna jo 46. kerran.
Kauneimmat joululaulut logo, sinetti ja nauha

Suomen suurimmasta vuosittaisesta musiikkitapahtumasta on muodostunut jouluperinne, joka kerää vuosittain noin miljoona suomalaista kirkkoihin laulamaan. Kauneimpien Joululaulujen suojelijana toimii rouva Jenni Haukio.

Kajaanin seurakunnassa järjestetään ensimmäisestä adventtisunnuntaista alkaen 24 Kauneimmat Joululaulut –tilaisuutta eri puolilla kaupunkia.

Tänä vuonna Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuksissa kerätään varoja kehitysmaiden lasten hyväksi. Suomen Lähetysseura tukee keräysvaroin muun muassa vammaisten lasten koulutusta ja terveydenhuoltoa, perheväkivallan ja lapsityön vastaista työtä sekä tyttöjen koulutusta 15 eri maassa, esimerkiksi Boliviassa, Nepalissa ja Etiopiassa.

Kauneimmat Joululaulut Kajaanin seurakunnassa

kauneimmatjoululaulut.fi