Kajaanin seurakuntakeskus palvelee puhelimitse

Koronavirusepidemian leviämisen estämiseksi Kajaanin seurakuntakeskus (Linnankatu 12) pidetään suljettuna 27. elokuuta saakka. Seurakunnan toimistot palvelevat puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 9–15, vaihde (08) 617 21, kirkkoherranvirasto (08) 617 22 200 ja hautausasian toimisto (08) 617 22 259. Diakoniatyössä ja perheneuvonnassa on etävastaanotto käytössä.

Kaikissa seurakunnan järjestämissä tilaisuuksissa on toimittava niin, että lähikontakteja on vältettävä muutoin kuin samassa seurueessa olevien kesken. Kaikissa tilaisuuksissa on vahva kasvomaskisuositus. Suurimmissa seurakunnan tiloissa, kuten Kajaanin kirkossa voi kokoontua maksimissaan 80 henkeä ja Linnantauksen kirkossa 50 henkeä. Valon kappelissa ja Vanhassa kappelissa yhteen siunaustilaisuuteen voi osallistua maksimissaan 30 henkeä. Kokoontumisissa kirkon eri puolella olevat välttävät lähikontakteja toisiinsa nähden. Seurakunta muistuttaa, että sunnuntain jumalanpalvelus striimataan Kajaanin seurakunnan facebook-sivuilla ja radioidaan Radio Dein (100,00 MHz) kautta.

Kajaanin seurakunta noudattaa Kainuun koronakoordinaatioryhmän ja aluehallintoviraston ohjeistusta 6.8.-27.8. välisenä aikana. (luettavissa Tiedote - Aluehallintovirasto avi.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-08-17 11:13:28.0