Kirkkovaltuuston kokouksen päätöksiä 1.11.

Kirkkovaltuusto hyväksyi seurakunnan luottamushenkilöiden palkkiosäännön sekä palkkioiden suuruuden valtuustokaudelle 2019–2022.

Luottamushenkilöiden palkkiosääntö

Kajaanin seurakunnan kirkkovaltuusto hyväksyi torstaina 1.11. pidetyssä kokouksessaan seurakunnan luottamushenkilöiden palkkiosäännön sekä palkkioiden suuruuden valtuustokaudelle 2019–2022. Aikaisemmin palkkioiden suuruudesta on päätetty vuosittain talousarvion yhteydessä. Palkkiosääntö on tarpeellinen muun muassa siksi, että palkkioiden ja matkakustannusten korvaamisessa noudatetaan yhdenvertaisia ja läpinäkyviä periaatteita.

Muutoksia luottamustehtäviin

Kirkkovaltuusto vapautti Osmo Leppäsen kirkkoneuvoston varajäsenyydestä ja valitsi Kari Tuohinevan kirkkoneuvostoon varajäseneksi Tapani Kankaalle toimikauden jäljellä olevaksi ajaksi vuoden 2018 loppuun.

Kirkkovaltuusto myönsi Ari Toppiselle eron Kajaanin seurakunnan vaalilautakunnan varajäsenyydestä ja valitsi hänen tilalle Aimo Seppäsen vaalilautakunnan varajäseneksi.

Seuraava kirkkovaltuuston kokous

Kirkkovaltuuston seuraava kokous pidetään tiistaina 18.12.2018 klo 18 virastotalon valtuustosalissa, Linnankatu 12.

2018-11-02 13:11:00.0