Kirkkoneuvoston kokouksen päätöksiä 28.11.

Kirkkoneuvosto valitsi Vuolijoki-Otanmäen alueen diakonian virkaan Hanna Heikkisen ja päätti jättää I sairaalapastorin viran täyttämättä.

Hanna Heikkinen Vuolijoki-Otanmäen alueen diakonian virkaan

Kajaanin seurakunnan kirkkoneuvosto valitsi avoinna olleeseen diakonian virkaan diakonissa, terveydenhoitaja Hanna Heikkisen Kajaanista. Perusteluna hänen valinnalleen oli soveltuva koulutus, työkokemus ja tuntemus kirkon diakoniatyöstä.

Virkaan oli yhdeksän hakijaa ja Heikkinen todettiin haastatelluista hakijoista soveltuvimmaksi tehtävään. Hän tulee työskentelemään pääasiallisesti Vuolijoki-Otanmäen alueella.

Sairaalapastorin virka jätetään täyttämättä

Kirkkoneuvosto päätti jättää täyttämättä Kajaanin seurakunnan I sairaalapastorin viran vuoden 2018 loppuun saakka, johon mennessä selvitetään, lakkautetaanko virka vai jatketaanko sen täyttöprosessia. Asia tulee uudelleen harkintaan, mikäli Kainuun seurakuntayhtymä perustetaan.

2017-11-30 10:23:00.0