Tiekirkot avoinna kesällä

Matkustit missä päin Suomea tahansa, matkasi varrelle osuu Tiekirkkoja, joihin kannattaa ehdottomasti käydä tutustumassa! Ne tarjoavat tilaisuuden nähdä upeaa arkkitehtuuria, kuulla tarinoita paikallisesta historiasta tai hiljentyä hetkeksi omien ajatusten äärellä. Suomessa on kesäisin avoinna yli 260 Tiekirkkoa. Moniin kirkkoihin löytää tien varsilla olevien valkoisten Tiekirkko-kylttien avulla. Tiekirkkoja voi etsiä merkkaamalla karttahakuun oman kesälomareitin ja tutkia sen avulla, mitkä kirkot osuvat reitille. Kirkkojen aukioloajat vaihtelevat, joten tiedot on hyvä tarkistaa osoitteesta www.tiekirkot.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Tiekirkoista löytyy tietoa myös Facebookista ja Instagramista tililtä @tiekirkot.

KAJAANIN KIRKKO
Kirkkokatu 19
Avoinna 14.6.–13.8. joka päivä klo 10–18

VUOLIJOEN KIRKKO
Kivikirkontie 3
Avoinna 14.6.–31.8. joka päivä klo 9–15 varauksesta.
Tilojen näyttö/opastus tulee tilata etukäteen
numerosta 044 7444 490

PALTANIEMEN KUVAKIRKKO
Paltaniementie 851