Kirkkoneuvosto: Kajaanin seurakunta mukaan vapaaehtoistyo.fi-palveluun

Kirkkoneuvosto (26.4.) päätti, että Kajaanin seurakunta liittyy valtakunnalliseen vapaaehtoistyo.fi-verkkopalveluun. Muita kokouksen asioita olivat tiedottajan ja diakoniatyön viranhaltijan sijaisuudet.
Kajaanin seurakunta liittyy Vapaaehtoistyo.fi-palveluun
Kajaanin seurakunta liittyy  Vapaaehtoistyo.fi-verkkopalveluun, joka mahdollistaa sekä avun antamisen että avun pyytämisen. Palvelu kokoaa yhteen auttamistyöhön liittyviä organisaatioita. Kokonaisuuteen sisältyy myös Kotimaanapu.fi-palvelu, jonka kautta on mahdollista toteuttaa  rahankeräys yhteistyössä seurakunnan diakoniatyön kanssa.

Maaria Keskitalo valittiin tiedottajan sijaiseksi
Kirkkoneuvosto valitsi tiedottajan sijaiseksi Maaria Keskitalon Helsingistä. Keskitalo on koulutukseltaan filosofian kandidaatti, joka valmistuu tänä keväänä myös teologian maisteriksi. Aikaisemmin hän on työskennellyt mm. Kannuksen seurakunnassa tiedotustyössä ja Oulun seurakuntayhtymässä tiedotusharjoittelussa.

Hanna Heikkinen diakonian viranhaltijan sijaiseksi
Kirkkoneuvosto valitsi diakonissa/sairaanhoitaja Hanna Heikkisen suostumuksensa mukaisesti diakonian viranhaltijan sijaiseksi ajalle 16.4.2016–23.2.2017.

2016-04-26 20:44:00.0