Kajaanin seurakunta alkaa toimittaa ehtoollishartauksia ilmoittautuneille

Kajaanin seurakunnan jumalanpalvelukset on jouduttu toimittamaan vain etälähetyksinä aina joulukuun alusta lähtien. Tämä on johtanut siihen, että myöskään ehtoollisen vietto ei ole ollut mahdollista.

Rajoitukset jatkuvat edelleen ainakin 8. helmikuuta saakka. Kajaanin kirkon jumalanpalvelukset lähetetään edelleen sunnuntaisin klo 10 alkaen radioituna Radio Dein kautta (100,00 MHz) ja striimattuna seurakunnan Facebook-sivujen kautta.

Tulevasta sunnuntaista lähtien on kuitenkin mahdollista tulla ehtoollispöytään jumalanpalveluksen jälkeen. Sunnuntaina 17.1. vietetään ehtoollishartaus pääkirkossa klo 12 alkaen. Tähän tilaisuuteen on ilmoittauduttava ennakkoon pastori Antti Minkkiselle (p. 044 7444 201) joko tekstiviestitse tai soittamalla. Mikäli ennakkoon ilmoittautuneita tulee enemmän kuin 20, tilaisuuksia järjestetään useampia.

Sunnuntaina 24.1. ehtoollista vietetään pääkirkossa, Linnantauksen kirkossa ja Vuolijoen kirkossa klo 12 sekä Lehtikankaan kirkossa klo 14. Näihin tilaisuuksiin voi ilmoittautua seurakunnan vaihteeseen (sähköpostitse kajaani.seurakunta@evl.fi tai p. 08 61721 ma-pe klo 9-15). Tilaisuudet järjestetään vain ennakkoon ilmoittautuneille.

Kaikissa tilaisuuksissa tulee käyttää maskia ja huolehtia turvavälien toteutumisesta.

2021-01-15 10:29:19.0