Etsitään oppaita Aidatut unelmat Kajaaniin!

Osallistu Sari Palmgrenin Aidatut unelmat Kajaani -teokseen! Mahtavaan esitysryhmäämme haetaan oppaita, ilmoittaudu 22.5 mennessä! Etsimme mukaan esiintymisestä kiinnostuneita tavallisia kajaanilaisia, joita kiinnostaa tutustua isoon teosprosessiin sisältäpäin. Voit siis tulla mukaan esiintymään tanssiteokseen tanssimatta!

Teokseen haetaan oppaita, jotka kulkevat yleisöryhmän kanssa opastaen heitä esityspisteiden välillä. Oppaan tehtävään kuuluu ryhmän opastaminen ja ohjeiden antaminen, ajanhallinta, kommunikaatio muiden ryhmien kanssa sekä yleinen tilannetaju. Ohjeistamiseen kuuluu esimerkkinä toimiminen ja yleisölle annettavien kuulokkeiden toiminnan hallitseminen, joka opetetaan. Esityksessä kävellään n. 3 km matka ja ajoittain on seisomista, yhteensä n. 2h.

Osallistuminen tarjoaa ainutkertaisen mahdollisuuden esiintyä suuren mittaluokan teoksessa. Saatat löytää myös uuden näkökulman tarkastella omaa asuinseutuasi! Mukaan etsitään eri-ikäisiä ja -taustaisia osallistujia, joilla ei tarvitse olla aikaisempaa esiintymiskokemusta. Osallistuminen on maksutonta, eikä siitä makseta korvausta. Ryhmässä ei hyväksytä minkäänlaista syrjintää.

Ilmoittautuminen: 22.5.2023 mennessä osoitteeseen: aidatutunelmat@gmail.com

Laita mukaan yhteystietosi ja jos on jotain aikatauluun liittyviä asioita.

Ensi-ilta: ti 15.8, muut esitykset: to 17.8, pe 18.8, la 19.8, su 20.8 ja ma 21.8.

2023-05-15 10:26:40.0