Eino Alasalmen testamenttirahasto

Vanhusten virkistystoimintaan on mahdollista hakea avustuksia Eino Alasalmen testamenttirahastosta.

Rahastosta on käytettävissä enintään 10 000€ vanhusten virkistystoimintaan entisen Vuolijoen kunnan alueella. Avustusta vanhusten virkistystoiminnan toteuttamiseen voi hakea vapaamuotoisella hakemuksella. Hakemuksessa tulee olla mainittuna haettavan avustuksen suuruus ja suunnitelma sen käyttämisestä. Avustus tulee käyttää vuoden 2023 aikana. Avustuksia ei makseta suoraan hakijoille, vaan Kajaanin seurakunta maksaa laskuja vastaan virkistystoiminnasta aiheutuneet kulut testamenttirahastosta. Hakemukset voi jättää ti 31.1.2023 mennessä sähköpostiosoitteeseen hanna.heikkinen@evl.fi. Lisätietoja saa diakoniatyöntekijöiltä Hanna Heikkinen p. 044-7444 211 (hanna.heikkinen@evl.fi) ja Minttu Pekkarinen p. 044-7444 267 (minttu.pekkarinen@evl.fi).

2023-01-03 14:11:26.0