Järjestöavustusten haku

Hakemuksessa on kerrottava, mihin avustusta haetaan ja miten se tukee Kajaanin seurakunnan toimintaa.

Avustushakemus tulee palauttaa kirjallisena 29.9.2023 mennessä ja siinä on ilmoitettava haettava summa. Kirkkoneuvosto päättää avustusten jakamisesta kirkkoherran esityksestä kokoukseen toimitetun hakuasiakirjoista tehdyn yhteenvedon mukaisesti. Hakukelpoisia ovat kajaanilaiset yhdistykset ja yhteisöt.

Avustushakemukset toimitetaan Kajaanin seurakuntaan toimistosihteeri Kirsi Rissaselle, kirsi.rissanen@evl.fi tai Kajaanin seurakunta, Kirsi Rissanen, Linnankatu 12, 87100 Kajaani.

2023-08-09 14:00:00.0