Tervetuloa retkelle Tietomaahan ja Oulun Edeniin / Karting-radalle 10.11.

Lähtö

Lauantaina 10.11. klo 8:00 seurakunnan virastotalon takaa, Keskuskoulun vierestä Väinämöisenkatu 26.

Paluu

samaan paikkaan n. klo 21:00

Retkimaksu

Retkimaksu 35€ / 55€ (laskutetaan jälkikäteen erillisessä kirjeessä) pitää sisällään matkan, valitut aktiviteetit, sekä lämpimän retkiaterian, joka syödään Oulussa puolilta päivin. Lisäksi retkeläisille on varattu välipalasämpylä.

Mukaan

• Uimapuvun, pyyhkeen ja peseytymisvälineet Edeniin meneville
  • Riittävästi myös kunnollista retkievästä, leipää, juotavaa ja hedelmiä.
  • Toivoisimme ettei herkkuja olisi valtavaa määrää, sillä ne lisäävät myös pahaa oloa bussissa.
  • Linja-autoyhtiö ei hyväksy sipsien syöntiä linja-automatkan aikana.

Paluumatka

Pysähdymme paluumatkalla Maikkulassa huoltoasemalle syömään omakustanteista päivällistä. Ateriavaihtoehdot ovat:

• Jauhelihapizza 7,90€
  • Tonnikalakinkkupizza (Opera) 8,90€
  • Kanapitsa 9,90€
  • Hampurilainen 5,70€ (ateriana 8,80€)
  • Kerroshampurilainen 8,00€ (ateriana 11,20€)
  • Makkaraperunat 7,40€
  • Kanakori 10,80€
  • Kananpoikasalaatti 8,90€
  • Kasvispizza 10,90€

Ateriatoiveet kysytään menomatkalla. Myös omien eväiden syöminen linja-autossa on mahdollista.

Turvallisuus

Noudatamme Tietomaan, Edenin ja Kart in Clubin ohjeistuksia. Isoset ja vetäjät valvovat kylpylässä ja karting-radalla retkeläisten turvallisuutta yhdessä kylpylän uimavalvojien kanssa. Juokseminen ja rajut vesileikit on turvallisuussyistä kiellettyjä. Retkeläisille jaetaan seurakunnan oranssit rannekkeet, joissa on ohjaajien yhteystiedot.

Peruutukset

Ilmoitathan peruutukset mahdollisimman pian, viimeistään keskiviikkona 7.11. Sen jälkeen retkimaksusta vapautuu vain sairastapauksissa.

Retkestä huolehtii seurakunnan nuorisotyöntekijät ja isoset

Lisätietoja ja peruutukset Pauliina Pihlaja-Mikkonen 044 7444 242
Seurakunnan vaihde 08 61721