Kajaanin seurakunnassa avoinna tiedottajan sijaisuus

Kajaani seurakunnassa on haettavana tiedottajan sijaisuus perhevapaiden ajaksi.
Tiedottajan viran sijaisen pätevyysvaatimuksena on soveltuva korkeakoulututkinto ja tiedotusalan pätevyys. Tiedottaja muun muassa toteuttaa ja kehittää seurakunnan ulkoista ja sisäistä viestintää, toimii kerran kuukaudessa ilmestyvän Seurakuntalehden toimitussihteerinä (mm. lehden toimitus, taitto, kuvankäsittely, juttujen kirjoittaminen, kuvaaminen), vastaa seurakunnan internet-sivuista, laati vuosittain tiedotuksen toimintasuunnitelman ja toimintakertomuksen, on läsnä kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston kokouksissa ja hoitaa esimiehen osoittamat muut tehtävät.
Arvostamme kokemusta tiedottajan työstä, verkkoviestintäosaamista, sujuvaa kirjoitustaitoa ja visuaalista silmää sekä taitto- ja kuvankäsittelytaitoja sekä tietotekniikan hyvää hallintaa. Onnistuakseen tehtävässään tiedottajan sijaiselta edellytetään kykyä itsenäiseen työskentelyyn, mutta myös yhteistoimintaan tiimeissä. Seurakunnallisen toiminnan tuntemus on eduksi.
Työsuhde alkaa toukokuun alussa perehdyttämisjaksolla, jonka jälkeen varsinainen viransijaisuus alkaa 16.6.2016. Työhaastattelut järjestetään pian hakuajan päätyttyä torstaina 21.4.2016. Viransijaisen tulee olla evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen ja hänen on esitettävä hyväksytty lääkärintodistus. Kirkkoneuvosto määrittelee viransijaisen tehtävän vaativuusryhmään 601.
Lisätietoja antavat kirkkoherra Marko Miettinen, 044 7444 220, marko.miettinen@evl.fi ja tiedottaja Kaisa Rönkä (4.4. alkaen), 044 7444 222, kaisa.ronka@evl.fi Kirkkoneuvostolle osoitettavat hakemukset ansioluetteloineen ja teknisine valmiuksineen on toimitettava keskiviikkoon 13.4.2016 klo 15 mennessä osoitteella Kajaanin seurakunta, PL 87 (Linnankatu 12), 87101 Kajaani. Kuoreen merkintä ”Tiedottajan sijaisuus”.

2016-03-29 22:22:36.0