Tervetuloa tiekirkkoon

Tiekirkot avaavat jälleen ovensa matkailijoiden iloksi. Tiekirkkoihin voi pysähtyä taivaalliselle tauolle kesäkuusta aina koulujen alkuun asti.

Tiekirkko-liikennemerkki opastaa Kajaanin kirkkoon.

Kajaanin seurakunnassa tiekirkkoina palvelevat pääkirkko ja Paltaniemen kuvakirkko. Kajaanin kirkko on avoinna klo 10–18 joka päivä 19.8. saakka. Paltaniemen kuvakirkko on avoinna klo 10–18 joka päivä 12.8. saakka.

Lisätietoa Kajaanin seurakunnan kirkoistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja tiekirkoista.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Vuolijoen kirkko on avoinna erillisestä varauksesta joka päivä klo 9–15 elokuun loppuun saakka. Varaa tilojen näyttö ja opastus etukäteen numerosta 044 085 2382 tai 044 098 6700.

Mon Jun 11 14:09:00 EEST 2018