Luomakunta – Mitä jätämme jälkeemme?

Kajaanin seurakunta ja Kajaanin kaupunginteatteri toteuttavat yhteistyössä Luomakunta-näytelmäproduktion, joka saa ensi-iltansa perjantaina 27.4. klo 19 Sissilinnassa.
piirros maapallosta

Piirros: Kiia Huotari

Luomakunta on kirje tulevaisuudesta meille joilla on valta päättää asioista. Se on kuvaus luontosuhteesta ja siitä mitä tulevaisuus voi tuoda tullessaan.

Näytelmässä nuoret esittävät omia ajatuksiaan ja näkökulmiaan luonnon tämän hetkisestä tilasta ja ilmastonmuutoksen uhasta. Kerrontaa täydentää ja myötäilee nuorten esittämä musiikki.

Käsikirjoituksen ovat Anton Tšehovin Kolme sisarta -teoksen pohjalta laatineet Janne Kinnunen ja työryhmä, ohjauksesta vastaa Janne Kinnunen. Lavastuksen sekä pukujen suunnittelun ja toteutuksen on tehnyt työryhmä. Musiikki, äänisuunnittelu ja videot Matias Nieminen,
valot Olli Seppänen.

Näyttämöllä nähdään Laura Kyllönen, Maiju Rimpiläinen, Joni Sihvola, Sini Kortelainen ja Susanne Ronkainen.

Ensi-ilta pe 27.4. klo 19. Muut esitykset la 28.4. klo 14 ja klo 19, su 29.4. klo 14 ja klo 19, ke 2.5. klo 19, to 3.5. klo 10 ja klo 13 (suosittelemme erityisesti koululaisille), su 6.5. klo 14 ja klo 19. Esityksen kesto on 1 tunti, ja sitä suositellaan yli 12-vuotiaille. Liput 12 € teatterin lipunmyynnistä ja Kajaani Infosta.

2018-04-04 15:07:00.0