Kirkkovaltuuston kokouksen päätöksiä 11.10.

Kirkkovaltuusto vahvisti vuoden 2018 tuloveroprosentiksi 1,65.

Vuoden 2018 tuloveroprosentti säilyy ennallaan

Kirkkovaltuusto vahvisti kirkkoneuvoston esityksen mukaisesti vuoden 2018 tuloveroprosentiksi 1,65.

Seurakunnassa keväällä 2017 toteutettu tuta-menettely ja sitä kautta löydetyt keinot talouden tasapainottamiseksi perustuivat tuloveroprosentille 1,65. Nettomenoja leikataan ja organisaatiota tehostetaan, jotta seurakunnan talous voi jatkossa pysyä tasapainossa ja kestää tulevaisuuden haasteet.

Muutoksia luottamustoimiin

Valtuusto totesi Mauri Saarisen kasvatustoiminnan johtokunnan varajäsenyyden lakanneen ja valitsi hänen tilalleen Penja Korkkosen varajäseneksi kasvatustoiminnan johtokuntaan jäljellä olevaksi toimikaudeksi vuoden 2018 loppuun.

Valtuusto myönsi eron Juha Heikkilälle kirkkovaltuuston ja kirkkoneuvoston jäsenyydestä, ja kutsui hänen tilalleen Sanna Kotimäen kirkkovaltuuston varsinaiseksi jäseneksi jäljellä olevaksi ajaksi. Valtuusto valitsi Heikkilän tilalle varsinaiseksi jäseneksi kirkkoneuvostoon jäljellä olevaksi ajaksi Tapani Kankaan ja hänelle varajäseneksi Osmo Leppäsen.

Seuraava kirkkovaltuuston kokous pidetään tiistaina 21.11.2017 klo 18.

2017-10-13 15:49:00.0