Kirkkovaltuuston kokouksen päätöksiä 30.5.

Kirkkovaltuustoon uusi jäsen

Raamatun perusarvot käyttöön -valtuustoryhmän ensimmäinen varajäsen Ari Tihinen kutsuttiin kirkkovaltuuston varsinaiseksi jäseneksi paikkakunnalta pois muuttaneen Jaana Sankilammen tilalle.

Kajaanin seurakunnan tilinpäätös vuodelta 2016

Kirkkovaltuusto hyväksyi vuoden 2016 tilinpäätöksen, poistoeron vähennyksen 9.530,07 euroa ja rahaston vähennyksen 286.158,00 euroa. Tilikauden ylijäämä 500.834,74 euroa siirretään taseen omaan pääomaan tilille ”Edellisten tilikausien yli- /alijäämä”.

Kajaanin seurakunnan tilintarkastuskertomus vuodelta 2016 sekä tili- ja vastuuvapaudesta päättäminen

Kirkkovaltuusto hyväksyi Kajaanin seurakunnan tilintarkastuskertomuksen vuodelta

2016 sekä päätti tili- ja vastuuvapauden myöntämisestä.

2017-05-31 08:41:52.0