Avoimet työpaikat

Yövalvojaksi Kajaanin seurakunnalle

Tulevana kesänä tarvitsemme taas 18-vuotta täyttäneitä nuoria yövalvojiksi. Tehtävänä on valvoa sitä, ettei ulkopuolisia tule leirialueelle.

Työtä tehdään ma-la välisinä öinä n.6h/yö. Peräkkäisiä vuoroja on yleensä enintään kaksi.

Leirejä on ajanjaksolla 3.6-20.7. Vuoroja tulee yhtä valvojaa kohden koko kesänä n.6.

Tehtävästä maksetaan yökohtainen palkkio. Ennen leirikauden alkua kokoonnumme yövalvojien kanssa jakamaan vuorot ja käymään tehtävää läpi.

Aiempi kokemus Joutenlammella toimimisesta (yövalvojana, isosena tai ohjaajana) katsotaan eduksi.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus otsikolla "Yövalvojaksi Kajaanin seurakuntaan" osoitteeseen jyri.kitti@evl.fi perjantaihin 12.4 klo 15 mennessä. Lisätietoja antaa Jyri (0447444106) HUOM! Tätä hakua ei ole kirkon rekrytointisivustolla, vaan ohjeet hakemiseen löytyvät tästä ilmoituksesta.